Informacja dla osób wnioskujących o odbywanie praktyki lub stażu w Centrum Rehabilitacyjno-Edukacyjnym dla Dzieci, z siedzibą w Żywcu przy ul. Witosa 3
O przyjęciu na praktykę/staż decyduje Dyrektor Centrum.
Warunkiem odbycia praktyki/stażu w Centrum Rehabilitacyjno- Edukacyjnego dla Dzieci, jest przedłożenie przez praktykanta/ stażystę następujących dokumentów:
Skierowania do odbywania praktyki/stażu wystawione przez uczelnię/szkołę wraz z zakresem tematycznym (dokumenty muszą być sporządzone w oryginałach, opatrzone pieczęciami uczelni/szkoły i podpisami upoważnionych osób),
Umowę o odbywanie praktyki/stażu przygotowane przez uczelnię/szkołę (umowa musi być sporządzona w oryginałach, opatrzona pieczęciami uczelni/szkoły i podpisami osób upoważnionych do zawarcia umowy).
Umowę sporządzoną przez uczelnię/szkołę dotyczącą powierzenia danych osobowych praktykanta/stażysty, sporządzoną zgodnie z przepisami Rozporządzania UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: „RODO”.
Centrum Rehabilitacyjno – Edukacyjne dla Dzieci, z siedzibą w Żywcu przy ul Witosa 3, stosując przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: „RODO”, podaje zgodnie z art. 13 RODO informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Administratorem danych osobowych jest Centrum Rehabilitacyjno -Edukacyjne dla Dzieci, z siedzibą w Żywcu 34-300, przy ul. Witosa 3, tel. 33 860 25 13, www.fpd.ig.pl, e-mail: fundacjapm@go2.pl
CREdD prowadzi operację przetwarzania danych osobowych, gromadzonych w ramach działalności.
Dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na CREdD, w tym dla potrzeb realizacji jego zadań statutowych. (Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a, b, c i d, rozporządzenia PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))
Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim, chyba że osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę.
Dane mogą być udostępniane instytucjom i podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na mocy prawa oraz organom kontrolnym.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
dostępu do treści danych,
żądania od CREdD sprostowania danych,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych
do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
do przenoszenia danych.
Dane osobowe przetwarzane są przez okres niezbędny do osiągniecia celów, dla których zostały zebrane, chyba że obowiązek dłuższego okresu ich przechowywania został określony we właściwych przepisach prawnych.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie na przetwarzanie danych, jednakże w przypadku gdy:
obowiązujące prawo wymaga dłuższego przechowywania danych, prawdo do usunięcia danych przysługuje po terminie określonym we właściwych przepisach prawnych.
dane osobowe zostały pozyskane przez CREdD w celu realizacji programu dotowanego, w tym ze środków publicznych, prawdo do usunięcia danych przysługuje po terminie określonym w umowie z dotacjodawcą, o ile obowiązujące przepisy prawa nie przewidują dłuższego okresu przechowywania danych.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zrealizowania zadań CREdD. W przypadku nie podania danych osobowych nie będzie możliwe podjęcie współpracy z CREdD.
Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.